čtvrtek 8. června 2017

Onyxový drak - Kapitola 17

Překlad Stina, korektura Simi

Keď boli späť v jej byte, Bo bezpečne spal vo svojej izbe, Zach stále nemohol uveriť ako rýchlo mu Erin odpustila.
Vedel, že má láskavú povahu, bola jednou s tých, ktorí boli láskaví k iným a dávali im mnoho šancí, ale taktiež uvažoval o tom, ako veľmi ju zranil.
Keď si odložila veci a vybrala sa do spálne, mlčky ju nasledoval.

Zatiaľ čo si zapla sprchu a čakala kým začne tiecť teplá voda, on sedel na posteli a pozoroval ju.
Len sa chcel ponoriť do toho okamihu, sledovať ako sa vyzlieka, cítiť ako para napĺňa izbu, ale nemohol. Až pokiaľ sa veci medzi nimi nevyjasnia. Vedel, že to tak bude najlepšie.
Nechcel aby to v sebe len potláčala a potom vybuchla.
„Erin,“ povedal, obzrela sa na neho, mahagónové vlasy už vlhké od pary. Bledé, zaoblené telo zabalené len do uteráka.
Svojou krásou mu brala dych.
„Áno?“
„Prečo si mi tak rýchlo odpustila?“ spýtal sa.
„Myslím, že to bolo kvôli tomu, že som bola šialená keď si ma opustil, alebo som bola len oveľa šťastnejšia, že ťa znovu vidím. Navyše, mala som s Melissou rozhovor, ktorý pomohol. Akosi ma prinútila vidieť veci z tvojho pohľadu. Alebo mi prinajmenšom dala nádej, že sa vrátiš späť. Že veštkyňa neprijme tvoju žiadosť uložiť ťa späť k spánku.“
„Je múdrejšia ako ja, tým som si istý,“ povedal.
Zhrnula si vlasy cez plece, všetky dopredu. „Je to zvláštne? Byť bez obojka?“
Pokrčil ramenami. „Nie tak zvláštne ako som si myslel. Obával som sa toho čo sa skrýva v mojom vnútri. Teraz viem, že by som ti potom všetkom nemohol ublížiť. Dokonca aj môj drak myslí len na to ako ťa ochrániť.“
„Zdá sa, že si v tom odviedol dobrú prácu,“ povedala, naklonila sa, vystaviac tak viac z pekne tvarovanej nohy.
„Pokúšal som sa.“
„Takže ónyx?“ spýtala sa.
Prikývol. „Niektorý ma volali čierny diamant, pretože drahokamy ktoré viem vytvoriť sú tak tvrdé.“
„Tvoj dračí oheň je nádherný. Tak ako aj tvoj drak. Ako to, že si mal také šťastie? Myslím tým, v porovnaní s tým jedovatých chlapom.“
„Aegis nebol vždy zlý chlap,“ povedal Zach. „To všetko má niečo spoločné so ženou. Ktorú ani nechcel. Ale je to dlhý príbeh, hlavne odvtedy čo si v podstate vybral stranu zla, ktorá nie je ani tu ani tam.“
Prikývla. „A koho zaujíma, kto ďalší je ešte vonku? Ty si tu so mnou.“
Vstal a stiahol si košeľu. „Takže si mi naozaj odpustila?“
Prikývla, sťažka prehltla keď pozrela na jeho hruď, ktorá bola stále spotená z boja.
Rozopol si nohavice. „Stále ma chceš vidieť podlizovať sa?“
Prikývla. „Och, rozhodne. Nastal čas odplaty.“
Spustil si nohavice i spodnú bielizeň a strhol z nej uterák, zanechávajúc ich tak oboch nahých. „Poď sem, ty.“ Zdvihol ju do náručia a vstúpil do sprchy. Tá bola rovnako veľká ako jej malý byt.
„Kúpim ti tú najväčšiu vaňu a sprchu na svete,“ povedal.
Zasmiala sa. „Prestaň mi čítať myšlienky.“
„Nemôžem,“ povedal. „Nie keď sme spolu tak ako teraz. Ale chcem sa ubezpečiť, že sme naozaj v pohode. Viem, že som ti ublížil.“
Ovinul si jej nohy okolo svojho drieku a ona zovrela rukami jeho vlasy, zatiaľ čo v jeho očiach hľadala odpoveď.
„Áno, to si urobil,“ povedala. „Nebolo to od teba fér. Vošiel si do môjho života, prinútil si ma zamilovať sa do teba a potom z neho znovu zmizol.“ Pozrela na svoj prsteň. „Ale myslím, že keď zaútočil ten drak, pomohla mi jedna vec, uvedomila som si, že aj keď si ma opustil, jedna časť z teba zostala so mnou. Najskôr som si myslela, že si len zbabelec a tak si sa vyparil, ale keďže som videla čo si urobil aby si ma ochránil, uvedomila som si, že si ma naozaj len chcel ochrániť pred sebou samým. V opačnom prípade by si mi nenechal niečo tak cenné, na čom ti neskutočne záležalo.“
„Robí nás to odolnými voči iným dračím schopnostiam,“ povedal. „Preto som musel byť tak opatrný pri odrážaní jeho jedu vo vzduchu. Dal som ti moju ochranu.“ Dotkol sa prsteňa. „Odovzdávame si ho z generácie na generáciu. Je veľmi cenný.“ Pozrel na ňu. „Ako ty.“
Miloval pocit jej mäkkých stehien ovinutých okolo jeho pevného drieku. Nemohol sa dočkať, kedy bude ešte bližšie k nej. V jej vnútri.
Oprela si tvár o jeho hruď. „Chcem ťa. Som v pohode aj bez podlizovania. Len ťa chcem.“
Postavil ju dolu na nohy a kľakol si pred ňu. „Och, nie, podlizovanie bude. Budem sa ti podlizovať po zvyšok môjho života.“ Zlomyseľne pozrel hore na ňu. „Navyše, už mám pre teba pripravených pár prekvapení, hneď ako sa dostanem k môjmu pokladu.“
„Hm, čo by to mohlo byť?“ spýtala sa, ale potom zalapala po dychu, keďže jeho ústa jemne odhrnuli jej kučierky.
Jazykom zapátral nižšie, hľadal jej centrum, ochutnával jej lahodnú esenciu. Vyklenula sa a znovu zakliesnila ruky do jeho vlasov. Vrážal do nej, lízal a sal, zatiaľ čo hrozilo, že sa jej podlomia kolená. Jeho ruky vystúpili vyššie, podpierali ju. Nenechá ju padnúť. Teraz bola jeho, bude ju chrániť. Jeho radosť. Najväčší, najjagavejší klenot, aký kedy našiel.
Keď sa urobila, vydýchla jeho meno a pevnejšie mu zovrela vlasy, vstal, zrazil ich rozpálené, šmykľavé telá k sebe tak, že nevedel povedať kde on končí a ona začína. Bol to pocit zjednotenia, potešenia, bezpečia. To je to, čo chcel nachádzať po zvyšok svojho života.
A s jeho prsteňom na jej prste, bola v bezpečí. Nevedel veľa o tom ako sa spáriť s človekom, ale vedel čo to znamenalo, prijme to.
Niečo v ňom vedelo, že mu patrí od okamihu, čo ju prvý krát uvidel.
Ovinul ruky okolo jej bokov a hlboko ju pobozkal, ich pery sa preplietli, vychutnával si ako dokonale jej oblé krivky pasujú k jeho tvrdosti.
Mohol by ju bozkávať navždy, tešiť sa z jej stonania, ktoré horúčkovito narastalo, ako sa jej podlamovali nohy, akoby ju už kolená odmietali viac niesť.
Znovu ju zdvihol a oprel o stenu sprchového kúta, miloval jej vlhké, drzé prsia trčiace smerom k nemu, jej mäkký driek, jej boky v jeho rukách. Našiel jej vchod a pomaly sa nasmeroval dnu, cítil ako sa zvíja, jej nohy omotané okolo neho, pobádajúce ho hlbšie.
Keď boli úplne spojení, povzdychol si úľavou. Zanorený hlboko v jej vnútri sa cítil celý, úplný. Jej nechty sa mu zabárali do ramien, keď si ju pridŕžal a sklonil hlavu, aby ju mohol pobozkať na hrdlo.
Jeho telo ju priklincovalo o sprchu, držal ju, uvoľnil jednu svoju ruku aby mohla zablúdiť k jej prsníku, poštípal bradavku, zatiaľ čo perami zachytil jej výkrik potešenia v ďalšom hlbokom, uspokojujúcom bozku.
Potom boli jeho ruky späť na jej bokoch a začal sa pohybovať. Dnu a von, vychutnávajúc si každé jej zalapanie po dychu, každý náznak narastajúceho napätia v jej vnútri. To tesné zovretie, ten spôsob, akoby každý jej kúsok bol vytvorený len pre neho.
Tiché lapanie po vzduchu, tá jemná bolesť od jej nechtov, ako sa mu zarývali do kože.
Ten spôsob akým v ňom narastalo vzrušenie, to zovretie pevnejšie a pevnejšie, akoby ho chcela vyžmýkať. Zadržiaval dych, skúsil sa na chvíľku nepohybovať, aby sa na ňu mohol dívať, jej modré oči plné potešenia, jej mäkké telo prijímajúce to jeho.
Dal jej všetko. Navždy. Nikdy ju nenechá padnúť.
Nebol len drak, ale aj muž ktorého potrebovala. Niekto, kto ju nikdy neopustí.
Začal sa znovu pohybovať, jej nohy sa okolo neho pevne zovreli, pobádajúc ho k rýchlejšiemu tempu. Začala mu vychádzať v ústrety, pevne sa držiac jeho ramien, znovu si vzal jej pery, vychutnával si výpady ich jazykov, zatiaľ čo ich telá sa zrkadlový spôsobom zrážali dokopy. Horúce, vlhké, zmyselné.
Blížili sa k neuveriteľnému vyvrcholeniu. Teraz už medzi nimi nič nestálo. Nič ich nebrzdilo. Žiaden obojok na jeho krku, žiaden v jej srdci.
Takže keď sa urobila, zavlnila sa proti nemu a šepkala jeho meno, cítil ako ešte viac tvrdne. Ich telá si boli tak blízko ako sa len dalo, bozkával ju všade, na krk, ramená, v šialenstve ukázať jej ako veľmi ju miluje, keď sa ním prehnalo jeho vlastné potešenie.
Keď sa nakoniec zaklonila, sýta a vyčerpaná, mohol cítiť ako sa jeho vlastné telo chveje intenzitou toho, čo práve robili.
Vystúpil z nej, zdvihol ju do náručia a odniesol späť k posteli, položil ju na mäkký uterák tak, aby sa na ňu mohol len dívať.
Stále zrýchlene dýchala, líčka mala ružové, telo mäkké a lesknúce sa vo svetle. Pretiahla si uterák okolo seba, sadla si a zahľadela sa na neho. Nechal ju chvíľu sa dívať a potom si uchmatol jeden uterák aj pre seba a ovinul si ho okolo drieku, ignorujúc jej sklamaný pohľad.
„Už nemám viac síl aby som si ťa znovu vzal,“ povedal, pritiahol si ju na posteli k sebe, aby sa s ňou mohol maznať. „Príliš veľa dračieho boja. Priveľa starostí.“
Naklonila sa nad neho. „Trápiš sa?“
„Samozrejme,“ povedal.
„Povieš mi čo sa deje?“
Povzdychol si. „Poviem.“
Oči sa jej trochu rozšírili. „Chcel si sa vôbec vrátiť späť?“
„Samozrejme,“ povedal. „Nechal som tu srdce. Nemohol som bez neho žiť.“
„Mňa?“ spýtala sa.
Prikývol. „Ten drak mi svojim príchodom nedal žiaden čas premyslieť si ako by som sa ti mal ospravedlniť a dokázať ti, že mi na tebe záleží. Bol som vydesený, že ma budeš nenávidieť. Ale to bolo nič v porovnaní so strachom, že by sa ti niečo mohlo stať.“
Prikývla a zložila sa na neho. „Potom ti odpúšťam. Naozaj.“
„Môžem ti prečítať myseľ a pozrieť sa?“ doberal si ju.
„Nie!“ Štuchla do neho. „Žiadne čítanie mysle. Nie ak ti to nedovolím, alebo to nie je nehoda.“
„Fajn,“ povedal. „Ale tým pádom budú narodeniny dosť ťažké. Aj Vianoce.“
„Pozri sa na seba,“ povedala, pohladila ho po tvári. „Znieš tak ľudsky.“
„Pre teba budem človek, miláčik,“ povedal. Bol tak šťastný, že boli konečne spolu.
Stíchla, spokojne sa pritúlila na jeho hruď a on okolo nej ovinul ruku, držal ju v bezpečí.
„Na čo myslíš?“ spýtal sa, keď si všimol, že sa zamyslene dotkla jeho prsteňa.
„Premýšľam, čo sa bude diať odteraz. Čo bude znamenať, že si teraz drak a ja som človek, ako aj všetky tie veci čo sa dejú vo svete.“
„Ako si už predtým vravela,“ odpovedal jej. „Je to jednoduché. Milujeme sa a na zvyšku ešte zapracujeme. Vždy ťa budem chrániť.“
Prikývla. „A ja budem navždy chrániť teba.“
„Ja som drak.“ Podpichol ju. „Ja nepotrebujem ochranu.“
„Môžeš byť drak, ale tvoje srdce je zabuchnuté rovnako ako ktoréhokoľvek človeka. A ja sa uistím, že nikdy nebude zranené.“
Len si prudko sadol, šokom úplne zmrazený. Stále si nemyslel, že by potreboval nejakú ochranu, ale bolo to sladké a tak nečakané. „Ty, drahá moja, si poklad.“
Nadvihla sa na jednej ruke. „Keď už o ňom hovoríme, kedy poň chceš ísť?“
„Správne,“ povedal. „Úplne som na to zabudol. Keď som v tvojej blízkosti, drahokamy už nevyzerajú tak lákavo.“
Začervenala sa. „Lichotník.“
„Nič takého,“ povedal. „Ale áno, budem schopný dať ti čokoľvek budeš chcieť. Kde chceš žiť? Vila? Kaštieľ? Hrad?“
„Nie,“ povedala a zavrtela hlavou.
„Ostrov?“ doberal si ju. „Chceš aby som ti kúpil ostrov? Tak náročná.“
„Nie,“ povedala so smiechom. „Je mi jedno kde budeme žiť, len aby sme boli spolu.“
„Takže jaskyňa?“ spýtal sa s nádejou.
Zazrela na neho.
„Okej, žiadna jaskyňa.“ Zdvihol hlavu. „Myslím, že mám nápad. I keď, bude to musieť byť prekvapenie.“ Zamračila sa a on ju len strhol na seba. „Ver mi, okej?“
„Prefíkaný drak,“ zamrmlala a omotala okolo neho ruky.
Prechádzal jej rukou po chrbte, vychutnávajúc si jej hladkú pokožku. Pomaly zaspala, trošku pochrapkávala a on sa nad tým len usmieval.

Prefíkaný drak, ónyxový drak, prebudený drak? To nie je nič proti tomu stať sa jej mužom.

36 komentářů:

  1. Děkuji za další kapitolu. HankaP

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečná vďaka za preklad i korektúru...:-);-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dakujem za skvelú kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem pekne za preklad kapitoly

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám výběr, vila, hrad, ostrov 😀 dík moc za další kapitolu!

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za překlad a korekci další skvělé kapitolky !!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za další kapitolu. Jsem zvědavá jak z ní bude družka.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za skvělou kapitolku 😀❤😀

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za preklad a korekciu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za ďalšiu kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsem zvědavá, kde nakonec budou bydlet, diky za preklad

    OdpovědětVymazat
  13. Dakujem za pokracovanie. GabiM

    OdpovědětVymazat
  14. dakujem za dalšiu kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za skvělý překlad a korekturu

    OdpovědětVymazat